Gøy på landet


^ Vincent tok styringa over grillinga og var strålende fornøyd med det,


^ Jørgen, Sara, Kimberly og Vincent var happy for å se hverandre,

Ole tok en jennypose,

Vincent gikk instagramverdig hjem,


^ Jørgen var happy,

Naturen og været var fint,

Marthe – Illy slappet av og leste tegneserier,


^ Vincent tok en dans,

Aurora poserer mens hun driver med jazzhands,

Sara var fornøyd,


^ Vans er tøfft, 

Ole griller,

Guttakrutt hadde mye å snakke om på veien hjem,


^ Det finnes ikke ett stressa øyeblikk,

Sander var kald men fortsatt kul,

Engangsgrill og vind er ikke en bra kombinasjon,

Vincent & Sara byttet klær å måtte pose litt,


^ Kimberly er nydelig, 

Ole var i godt humør, 

mer fin natur, 

Jørgen var happy for mat

^ Vincent poser litt for meg,

Fride hadde farga håret sitt siden sist og slappet av med å lese,

Jeg hadde litt energi og løp litt rundt.


I dag har jeg hatt en ordentlig koselig dag, denne gjengen er utrolig bra, og jeg har savna de masse. Vi var ikke en gang halvparten av klassen fra ungdomskolen sammen i dag, men alikevell var det som en liten familiesammenkomst. Alle var happy, alle hadde mye å snakke om og litt å mimre tilbake til. Gjengen over var livet mitt i tre år, det er utrolig rart at det allerede har gått nesten ett år siden vi gikk i samme klasse. Noen av de så jeg først i dag – etter nesten ett år! Det var koselig, og jeg kan leve lenge på all den gleden disse folka ga meg i dag. Håper neste gang at vi klarer å samle enda fler, men ikke alltid det passer for alle har vi lært. 10A (98-kullet) i love you ♥ 


Trykk her for å se bilder fra Hvaltjern turen i 9.klasse

Og trykk her hvis du vil se video i fra Hvaltjern turen i 10.klasse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg