Klasse tur til Hvaltjern :)

Hei ;))

Skolen vår ble i fjor en gang “erklært” som den værste mobbe skolen på Romeriket. Hadde den testen/undersøkelsen blitt tatt i 9A er jeg VELDIG sikker på at resultatet hadde blitt anderledes.  9A, jeg har fortalt dere så mye om den flotte klassen min. Jeg blir aldri lei av å skryte av de. I dag sluttet hele trinnet klokka 10.00. Klassen vår har ønsket å gjøre noe sammen før sommerferien begynner. Vi har pratet om å sove over osv, men plutselig var det bare en uke igjen til sommerferie. Vi grep derfor sjangsen i dag når vi hadde fri etter klokka ti. Noe jeg er kjempe glad for at vi gjorde. Av 30 elever var det kunn fire som ikke var med eller som ikke stakk innom. Vi gikk så samlet som det går ann opp til Hvaltjern etter skolen var ferdig. Vi tok en stopp på Joker, og handlet grillmat, goteri, brus, kjeks, osv.. 🙂  Når vi kom opp på Hvaltjern var vi der 27 stykker og spillte fotball,  badet, grillet, spillte kort, snakka, og hadde det “kjekkt”.  Dette er noe vi gjorde utenom skolen, uten vokse, og ingen som helst “påmelding” 17 uker i forveien. Vi fant det ut i går(søndag) og hadde en super posetiv og flott klasse på Hvaltjern i dag.  9A er så unike og fantastisk. At den som er stille å leser bøker kan tulle med den som alltid prater er utrolig. Å se alle de forskjellige personligheten og bare se de kose seg, er så utrolig gøy. 

Dette er den beste klassen i hele Østersunds historie, det er jeg nesten sikker på 🙂 De første var på Hvaltjern 10.30 og de siste dro hjem rundt 15.30 🙂 Vi var der altså i nesten fem timer 🙂 Jeg har over 800 bilder så jeg måtte jo velge noen å legge ut på bloggen og det ble plutselig mange 😛 9A jeg savner dere nesten alerede, og er så glad for at vi har enda ett år sammen på Østersund til høsten. 🙂 

Hva har dere gjort i dag?

JennyEliassen♥ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg