life in Sucre

// akkurat nå befinner vi oss i Sucre – og her skal vi være nærmere tre uker ( allerede vært her en uke i dag) Lucas og Ale jobber som frivillige på et hostel her, mens jeg av alle ting har endt opp på skolebenken – på tide at jeg faktisk kanskje klarer å snakke litt spansk, ikke bare svare at jeg ikke kan snakke men at jeg forstår. Fordi jeg forstår greit når det snakkes spansk, men jeg har så langt ikke svart særlig tilbake. Men de neste ukene skal jeg har over 40 timer med spansk undervisning så får håpe jeg kommer sterkere ut av det hehe, selvom jeg er på bar bakke og faktisk ikke kan noe, man må starte et sted? Uansett, byen her er fin! Jeg liker den godt og vandrer gjerne alene ut en tur, uten å stresse med å bli lost, har sånn cirka skjønt gatesystemet i byen her og da går det stort sett fint å finne veien hjem (om ikke har jeg jo kart på mobilen).  Og det beste er vell kanskje at det endelig er en fin park igjen, litt sånn som i Argentina. I like it 🌴☀️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg