21 år 🎂

//  23. Mars fylte jeg 21 år – om noen hadde sagt til meg i fjor at jeg i år skulle feire i Peru, hadde jeg ikke trodd på de.  I år som i fjor overrasket Lucas med kake, i år var de egentlig mer imponerende enn i fjor når vi var hjemme. Kvelden før bursdagen min var vi jo på vei ned fra Machupicchu så å våkne til kake var ikke engang i tankene mine – men den gutten den gutte, spretter opp og går Cusco rundt etter kake 🎂❤️ og ikke bare kake men han overrasket med gave også haha (ja jeg er den som blir overrasket over ting på min egen bursdag..) Lucas hadde kjøpt en kjempe fin veske som jeg hadde sett på men ikke ville bruke penger på så veldig veldig happy Jenny der ja 😋 Dagen var veldig rolig, akkurat sånn som jeg ville at den skulle være, vi spiste taco til middag (åh jeg savner norsk taco) også ble det kake til dessert.  Tusen takk for alle hilsninger jeg fikk 😇

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg