Sunset

// Tiden vi har vært i Valparaíso har vi vært heldige å få være frivilige på et hostel her i byen, derav har man jo noen mennesker som man over lengre tid blir kjent med. De andre som også er frivilige. Denne uken har flere dratt, og det er ikke lenge til Lucas og jeg reiser videre heller men det har vært veldig fint. Man får faktisk muligheten til å pakke ut og slappe av ved å være et sted over en lengre periode, og jeg er glad Lucas deler den tanken. Fordi det er virkelig fint å ha tid til å bli kjent med menneskene men også stedene rundt i byen. En måned på samme sted nå har vært fint men jeg er også klar til å dra videre, utrolig nok haha. Selvom det er fint å møte nye mennesker så er det jo litt vemodig når man splittes og fortsetter reisen ulikt,  men da er det også fint at mange av de som vi har jobbet med her er fra europa, og veien er kanskje ikke så lang for å senere møtes, hjemme men også ute i den store verden. For min del er jeg glad vi jobber på et hostel, fordi det gir litt struktur på ellers ganske mange dager som går litt i surr. Så jeg er glad vi kan gjøre det, sammen. Skal skrive et litt lengre innlegg når jeg får tid, faktisk skrive og ikke bare dele en haug med bilder - fordi nå har jeg vært borte over seks uker, og det er jo en del inntrykk, og opplevleser som er helt nye og lærrerike som jeg gjerne vil si noe om. Jeg vet også at flere har hatt spørsmål om ting og tang så skal prøve å svare på det også. Jeg ser kommentarfeltet og kommentarer som blir lagt igjen selvom de ikke publiseres offentlig, så om du har spørsmål - ask me ! ☀️

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg