Dunas de Concón

// som jeg skrev i innlegget tidligere, gikk vi hele dagen og endte til slutt opp her i sand dynene i Concón. Jeg er en som kanskje aldri helt har likt sand og som helt sikkert aldri kommer til å like det heller. Jeg har ikke noe problem med å bli møkkete men sand om det er i ørken eller på stranda, blir man jo virkelig aldri kvitt - sand overalt og jeg tror det er derfor jeg ikke liker det haha, uansett så er jo både stranda og disse sand dynene utrolig fine, og veldig fasinerende. Man kan leie ulike brett så man kan stå på "Sandboard" og/eller du kan ake nedover sanda 🏂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg