A day in the sun

// Vår første fridag brukte vi i nabobyen Viña del Mar, den byen er kjent her i området for å ha den beste stranden i området, så vi var jo selvfølgelig på stranda men vi la oss ikke ned for å henge der i flere timer. Vi valgte å gå videre mot neste by, vi gikk langs stranda hele veien, og her er det mye klipper, fjell og stein som også måtte utforsket underveis, til slutt endte vi opp på noen sand dyner som er egt enda lenger unna - så hele dagen ble brukt til å gå og jeg ble så så solbrent i ansiktet!! Jeg ble så solbrent at jeg ble dårlig og bare ikke var 100% med de neste dagene.. men jeg har ikke blitt så solbrent igjen så er jo et håp om at jeg har lært hvor sterk sola her egt er.☀️ellers begynner jeg å få et fint sandal skille..

Det beste er ikke varmen, men å ha Lucas i nærheten hele tiden hver dag. Vi har aldri vært så lenge med/ oppå hverandre før, men det går heldigvis fint og det er en koselig ting som jeg virkelig setter pris på, fordi sjangsen for at vi er heldige og kan dele så mye av hverdagen med hverandre senere i livet er jo ikke kjempe stor. Derfor er det veldig fint å kunne være mye sammen, med opplevelser men også helt vanlige ting som å spise middag sammen. 💑

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg