Øyeblikk i parken 🍃

"sist vi lå sånn under ett tre var vi i Kroatia.."

På Lørdag, som var min tredje dag i Argentina, smalt jeg til med hodepine og oppkast 😷 Jeg sliter jo voldsomt med hodepine i perioder så at jeg skal få hodepine her med varme, og egt litt sliten og masse nye inntrykk og et språk som jeg prøver å lytte til for å lære osv, hodet mitt fikk nok bare litt mye, og oppkast kan være noe jeg spiste men også noe som også er helt normalt for meg i forhold til hodepinen. Derfor ble det mye søvn på meg denne dagen, Lucas er tålmodigheten selv og han passer på hele tiden, noe jeg setter veldig stor pris på. Utover dagen tvang jeg meg selv ut med Lucas, og vi la oss i en park. Sist vi lå en park sammen var i sommer i Kroatia og da Lucas sa det ble jeg litt sånn "Wow, de fire måneden fra Kroatia til nå, er faktisk over", fordi man går å venter på noe også er plutselig dagen der, den du har masse forventinger til og har sett fram til i flere måneder. Og vipps så lå vi under ett tre i en park i Buenos Aires. Livet 😍Vi lå en stund i parken og senere gikk vi bare rundt til vi fant en benk og så på mennesker og snakket og bare var oss, rett og slett. Veldig fint å være sammen med kjæresten min men han er jo så mye mer enn bare kjæresten min så det å kunne snakke sammen igjen er veldig fint. Selvom vi jo har sendt meldinger hver dag så er det noe annet å oppleve, snakke og dele ting sammen. og å sitte på en benk å holde Lucas i hånda er veldig fint. 

Senere spiste vi middag og sjekket ut av rommet vi leide for de tre dagene. Vi tok så natt buss til Mar del Plata (<–Wikipedia siden til byen). Vi har nå vært i Mar del Plata siden søndag morgen, og her er det ordentlig ferie stemning. Noe vi begge trengte ☀️🌊 skal fortelle mer om Mar del Plata senere…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg