Buenos Aires

Første stopp på turen min;

Buenos Aires 🌎

Jeg ankom i en ordentlig regnværsdag som også utviklet seg videre til å bli masse lyn og torden. Vi fikk alikevel sneket oss ut på en kafe, der jeg fikk en stor kopp kaffe latte. (Husk jeg har jobbet på starbucks og vet hva en stor kopp er aha, denne var stor!!) Siden det regnet så mye og jeg egt var veldig sliten etter reisen holdt vi oss mest inne denne dagen. Utpå kvelden dro vi til bestefaren til Lucas - som bor her i Buenos Aires, Lucas er jo halvt argentinsk, så å få møte den delen av familien som bor her er veldig fint og ganske spesielt. ❤️Onkelen til Lucas er også her for tiden så vi alle dro ut og spiste. Dagen etter dro Lucas meg med ut i en park/havn liknende sak hvor det selges argentinsk street food. Det er en veldig lokal greie å gjøre - og jeg blander meg ikke helt inn i mengden med relativt blondt hår og blå øyne 🙈 Vi spiste "Bondiola", Det var et stort brød med kjøtt i og man kunne ta på ulik salat og dressing. Veldig godt!! Det var heldigvis bare en regnværsdag, så vi hadde fint vær ellers og gikk mye rundt i byen og parker og bare var oss. Å holde Lucas i hånda igjen er helt magisk✨ Senere på kvelden dro vi igjen til bestefar og onkel og spiste middag med de. Vi spiste da det samme type brød men denne gangen med pølse så da heter det "Choripan", noe som også var veldig godt! Vet ikke om dette ble et så forklarende innlegg, men mine første dager i Argentina var veldig rolig og mye bare å være, noe jeg liker veldig godt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg