glede

Det er allerede snart to uker siden forrige innlegg?, Hvordan det skjedde det vet jeg ikke helt. Kanskje fordi jeg har gjort noe stort sett hver dag. Jeg driver å redigerer en video fra Skauen, som alltid var det veldig koselig! Så den kommer snart. Fredag 25. August var jeg med en fin gjeng her i Fetsund, vi sa hadet til Vinc, det var litt trist – men han kommer heldigvis snart hjem igjen! På lørdag var jeg å så Mamma Mia på Tjuvholmen, herregud det var faktisk fantastisk bra! Altså jeg elsker jo Mamma Mia, når filmen kom på kino så jeg den åtte (!) ganger bare på kino, og jeg fikk vært med Aurora og Iris som jeg ikke hadde sett på lange stunder, ekstra koselig var det selvfølgelig at folk satt i en klump og sang Abba sanger, musikalhjertet mitt smiler enda. På søndag var det marked på Lensene, jeg dro med mormor og spiste lunsj med Ida.  Denne uka var jeg også på Jessheim for første gang siden vitnemålsutdelingen, trodde det skulle ta litt lenger tid en to måneder før jeg skulle tilbake men tydeligvis ikke. Jeg møtte Mina, som jeg ikke har sett i hele sommer…! Når vi først var på Jessheim måte vi selvfølgelig ta turen innom den nye videregående skolen. (Som vi ikke fikk gå på, men som plagde oss med bygningsarbeid i tre år). Herregud for en stor skole, jeg og Mina gikk bare rundt å gapte. Rota oss selvfølgelig bort, men møtte heldigvis fine musikk, dans, drama elever som gjerne viste oss rundt og hjalp oss ut igjen. Gleder meg til konserter og forestillinger – så jeg kan se innsiden av aula! (Og selvfølgelig se dere på scenen også.) I går fikk jeg besøk av Ida, i det hun banket på døra tok jeg ut pizzaen fra ovnen – perfekt timing! Etter at vi hadde spist dro vi innover til Oslo. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker palmehus, parker, blomster og sommerfugler. Men jeg kan ikke huske at jeg har vært i Botanisk hage før, og Ida hadde heller ikke vært der så vi tok turen dit. Vi møtte Lucas underveis og han var med oss – noe som var veldig koselig! Bildene i dette innlegget er fra i går.  I dag har jeg hatt en skikkelig lat dag, sett hele sesong tre av Unbrekable Kimmy Scmidt, det er lenge siden den kom  ut men alikevell har jeg ikke klart å komme helt inn i serien igjen mellom sesong to og tre, men serien er like fantastisk som alltid når jeg husket hva som hadde skjedd osv. Alt i den serien er bra, og får meg til å le så jeg får vondt i magen. Helgen begynner også å fylle seg opp, og jeg gleder meg så utrolig masse til i morgen! Det blir garantert kjempe koselig. Jeg har også fått noen spennende mail denne uka som jeg gleder meg til å få ut på  bloggen.                    

Så ting skjer, og jeg lever godt. Glede.  

  Jenny Eliassen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg