Årets kuleste russ er…

Turbanruss..

Jeg har for lengst fått på meg russebuksa, men har faktisk ikke kommet meg på en eneste fest enda #gira og #klikkapårt mhm.. Jeg fikk lillesøster til å tagge ned hele benet mitt med random mønster, og ellers har jeg snart gitt ut over halvparten av russekortene mine selvom vi enda ikke er i mai? Jeg gleder meg også enormt mye til å ga med “vanlig” bukse fordi russedressen begynner å bli litt stor, etterhvert som jeg har brukt den. Jeg har ellers fått på noen få strykemerker som er internt og betyr noe for meg. Ryggen er allerede fyllt opp med skrift fra folk som er en del av meg. I dag vandret jeg rundt med turban og russebukse og hvor herlig er ikke det? At en russebukse og en turban kan blandes? At jeg kan lære bort tradisjonen om russekort og russeknuter samtidig som jeg lærer nye ting av andre? fantastisk. mennesker vi er utrolige sånn egentlig. 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg