julegavetips?

Flere har etterlyst disse bildene fordi jeg skrev om de når jeg og søsknene mine tok de, for snart to år siden?!?! Så jeg tenkte jeg kunne dele noen av de med dere nå, som et lite julegavetips. Det var nettopp det vi brukte det til, julegave.  Hvert år er det rett og slett en lang samtale i søskenflokken om hva vi skal gi mamma og pappa.  Vi er alle tre glad i å se på bilder fra da vi var små og det ble både koselig samtidig som vi “jobbet” med ideen vår. Vi hadde mange bilder vi ville “remake” men flere vi så på som litt umulig når vi hadde litt dårlig tid og flere av bildene ble vanskelig. Det å gå sammen om å ta bilder, finne rekvisitter, kostymer osv var utrolig gøy å samarbeide om. Vi lo også mye når vi skulle ta bildene ettersom det er nærmest umulig å få alle ansiktsutrykkene riktig osv. På julekvelden var alle bildene printet ut, og pakket inn hver for seg. Det første bildet ga derfor ikke så mye mening, men når flere og flere bilder dukket opp ble det mye latter og også minner. Vi avsluttet med et bildet av mamma og pappa som vi synes var veldig morsomt der vi skrev på “nå er det deres tur til å remake dette bildet”, da ble det mye latter. Hahah, denne gaven passer kanskje perfekt for de som er glade i å være litt kreative og tenke. f.eks, Andrea har en bukse og ikke en jakke rundt seg på det ene bildet, for å skape en likhet. Vi synes dette var veldig morsomt, vi tok flere bilder enn det jeg har lagt ut nå. Veldig sosialt og lage (vi dro f.eks også inn mormor til det ene bildet), og det ble mye mye latter underveis men også når pakken ble åpnet.

Har du gjort noe lignende før?

JennyEliassen♥ 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg