Ohana


“Familien min er en sånn familie som elsker å være sammen men vi elsker også å drive på med ting vær for oss. Derfor, når mamma og pappa introduserte oss for ideen om å kjøre minst tre timer i bil, for å være på en hytte uten dekning, strøm og do var stemninga litt lunken. Vi kom oss av gårde, alt for tidlig på en fredagsmorgen. Lillesøster, lillebror og jeg har alltid vært ganske stille når vi kjører bil, vi er vant til å kjøre langt og lenge om gangen. Men, vi har fått ny bil for en stund siden og det er ingen  tvil om at det er trangt i baksetet, faktisk så trangt at når lillesøster skulle åpne døra til bilen datt hun bare ut…” Mange av dere spørr om oftere innlegg og bilder, av hva jeg har på meg osv. Jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å klare å gjennomføre en sånn type blogg (thih) men over har dere jo noen bilder av meg da, alle bildene er fra høstferien, og teksten i starten er fra et innlegg jeg skrev om akkurat denne turen men som aldri har blitt publisert, fordi jeg er lat… Men jeg kan jo fortelle at hytteturen var fin, jeg sov meget godt i en stor varm dun dyne, det var fint vær hele tiden, god frokost, masse masse godteri og det var rett og slett avslappende. Søsknene mine & foreldrene mine er flotte og det er gøy å gjøre sånne ting sammen, skjer ikke alt for ofte at vi alle finner på noe sammen lenger (ups) Selvom det ikke var dekning, strøm, do, osv var det en ganske fin tur. Jeg sa alikevell nei neste gang de spurte om jeg ville være med på hyttetur. 

(Alle bildene er fra kamerat til lillesøster) 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg