Gøteborg

Heei :))

I helgen var teateret jeg går på i Gøteborg, noe som var en utrolig fin tur. Vi var der i fjor også men føler vi fikk gjort så mye mer i år. Jeg har masse bilder fra turen så de kommer nok litt etterhvert – alle sammen. Jeg gleder meg til å fortsette med teater og denne gjengen i året som kommer. Selvom jeg snart fyller 18 og mange av de jevngamle vennene mine har sluttet, er Eureka som en familie og jeg er så uendelig glad i både store og små. Derfor er ting som dette, turer og nye opplevelser bare morsomt. Gøteborg er en utrolig fin by, det er så mye å se på hele tiden og jeg ble helt overrasket over hvor mye grønt og hvor mange planter som fortsatt var “levende” selvom vi har startet på høsten. Vi hadde også strålende sol og nydelig vær hele helgen, det var så deilig å komme bort fra regn og fælt vær her på Østlandet haha.

JennyEliassen♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg