Godt nytt år


Heei ;)) 

2014 har nå blitt 2015 og jeg kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg til å leve livet fremover. 2014 var et bra år selvom jeg møtte på vanskeligheter både i starten og slutten av året. Sammen med venner og familie klarer jeg meg tydeligvis gjennom det meste, og jeg kan ærlig si at jeg er overasket over hvor glad og lykkelig jeg er i skrivende stund. Juleferien har hvert utrolig deilig, jeg har fått mye tid og jeg har fått slappet av. Jeg har møtt familie og hatt mange koslige møter blant annet med Vishal og en god gjeng fra klassen. Jeg er også utrolig lykkelig over alle som snakker med meg og sender meg meldinger, det er helt utrolig. Jeg setter uendelig stor pris på dere som leser bloggen min og dere som tar dere tid til å vise at dere bryr dere. Jeg sa i hele går at nyttårsforsettet mitt må være å blogge oftere – jeg skal prøve. Nyttårsaften ble feiert med verdens beste jenter. En rolig, men utrolig koselig kveld. Jeg kunne ikke bedt om bedre folk å feire ett nytt år med. 

Jeg har egentlig ikke så mye å si, bortsett fra GODT NYTT ÅR! og tusen takk for all støtte jeg har fått fra dere i 2014. 

Har dere lyst på “året som har gått” innlegg? 

Hvordan var deres nyttårsaften? 

JennyEliassen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg