Kladdkake

Heei ;))

Tusen takk for meldinger og mange søte hjerter. Det settes så utrolig stor pris på. Jeg falt ned i kjellern, om man kan si det på den måten. Men jeg går oppover igjen og er veldig takknemelig for både mamma & pappa, lillesøster & lillebror, Jon Olav & Aurora & Sara, Familien & klassen min, de er så herlige. Og de har hvert til masse hjelp, og masse gode klemmer  .

Mamma har begynnt å pynte til jul, bake osv, jeg vil egentlig bare pakke meg selv inn, sende meg på første fly til nord Norge og sitte på verandaen i Aldersundet. Høre havet susene utenfor, blå himmel, grønt gress, latter, glede og sang. Hester, hunder, katter, sauer, fisk og barn. Barn fra overalt i hele slekta, samles sammen på samme sted i rundt en måned.  Jeg elsker sommrene i Aldersundet. Mitt eget lille ferieparadis, med nye eventyr hver dag. Det eneste posetive med at det snart er jul er at famile fra nord Norge kommer nedover. Og når jeg ikke kan reise til Aldersundet, er det herlig å få litt av folka nedover ♥ 

Jeg rappet alle bildene fra kamera til lillesøster, rett og slett fordi sommern i år var så utrolig fin! Jeg skulle ønske den aldri hadde tatt slutt. Og jeg husker ikke sist jeg egentlig tok noe særlig bilder med kamera.

Jeg vurdere å gå å kjøpe “kladdkake” i friminuttet nå, selvom jeg lovte meg selv å aldri gjøre det her hjemme igjen. Jeg trenger bare litt sommer, og den kaka, den er sommer

Dette ble ett rart innlegg, men følte for å si hei. Det har ikke egentlig skjedd så mye så. 

Har du smakt “kladdkake” før? 

Hva er dine planer for kvelden? 

JennyEliassen♥ 

   

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg