Vanilla Caramel Tea


Heei ;))

Jeg har holdt meg hjemme de to siste dagene, har så utrolig vondt i ørene.. Må begynne å bruke lue, ja! Jeg har fått sovet en god del og føler meg mer utvilt, selvom jeg fortsatt har ganske vondt i ørene. Nå har hele søskenflokken kommet seg hjem fra skolen og vi har planer om å poppe litt popcorn å se på film. Jeg har ikke så veldig mye mer som er av noe interesse å skrive om til dere, haha. Unnskyld. Jeg har fått mange spørsmål og jeg har tenkt å svare på de ganske snart, jeg må bare få samlet de,, også plukke ut de som blir stillt mest. Orker ikke å svare på mye av det jeg allerede vet jeg har svart på. Det kommer hvertfall etterhvert, når jeg får tid 🙂 

Men jeg skulle bare si hei, og håper dere har hatt en fin uke så langt. Tusen takk for masse positive tilbakemeldinger på innleget om meg selv. Det er veldig koselig. 

JennyEliassen♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg