Torghatten Camping

Dette stedet er nydelig. De hadde pusset opp siden sist jeg var der, noe som var en evighet siden. Men det var fortsatt utrolig flott. Vi bodde i en av de hvite hyttene du kan se på bilde nummer tre til høyre. Vannet var helt klart, og hyttene var utrolig fine. Det var litt surr, men ikke noe en sint nordlending som snakker bokmål ikke klarer å løse opp i 😉 Jeg tok også på kvelden turen oppover Torghatten, jeg hadde så utrolig mye energi etter å ha sittet stille i bil så lenge, så jeg klatret oppover fjellet og det var utrolig herlig og akkurat sånn jeg husket det fra når jeg gikk der som liten. Jeg tror ikke det hadde hvert like fint hvis det hadde regnet. Da hadde det hvertfall hvert veldig lite å finne på 😉  Så vi var heldige med været. 


Har du hvert i Torghatten/Brønnøysund? 

JennyEliassen♥ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg