Farmormor twerker da..

Heei ;))

Som dere ser så har jeg hvert med en god familie og hatt det kjempe gøy. En av mine aller beste venner har nemelig bursdag 27.Desember og sammen med foreldrene hadde de i går 95 års dag. (foreldrene har begge fyllt 40 i år) og legger vi med hunden dems som har fyllt fem har hele familien 100 årsdag. Noe som er ganske kult. Jeg kjenner familien til Aurora veldig godt og jeg har møtt nesten alle av de før så det var mange gode klemmer og takk for sist, noe som er kjempe koselig.  Sånn som de fleste kjenner Aurora er hun ganske stille og foreldrene er ikke veldig annderledes, men alle tre har en bryter som kan dyttes på og når den er på, sier det klikk og de har rett og slett blitt helt nye mennesker. Familien til Aurora er også litt sånn men når hele familien er samlet er de veldig opptatt av å være vennelige og trives, tanter som skravler, onkler med barter, morfar som tuller og farmormor som twerker. Fetterne og kusinene til Aurora må være de herligste folka jeg vet om, jeg har sett de hele to ganger i år (whooo) og i går fant jeg og Sofie ut at det er under tre måneder til vi ses igjen. I går var det mye stæsj og tilbehør som ble dratt opp igjennom kvelden, parykker, solbriller, barter, hansker og neser. Det kom også en lysende hanekam. Helt fantastisk, og mens vi danset polonese og swing var det mye latter og mye støy, men det var koselig støy. Nye mennesker som blir kjent og mange vennskap som igjen tas opp, etter sist man møttes. Når familien til Aurora ber til fest blir det fest, det er ikke noe klein stillhet.. Masse koselige sanger isteden for kjedelig lange taler og mange intresange samtaler. Og vi må ikke glemme alle de gode kaken og den gode maten. (y) 

Det finnes ingen bedre enn disse, haha. Jeg er så utrolig glad i de alle og ser nesten på foreldrene til Aurora som mine egne, jeg kaller farmor for farmor og morfar for morfar selvom de ikke er mine. Jeg føler meg alltid så velkommen med alle de koselige snille menneskene som også er opptatt av meg og mitt, og gleder meg alerede til neste gang med denne herlige gjengen. 

JennyEliassen♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg