Jon Olav svarer ~ Del 2

Kristin: Hvis du hadde fått vite at du bare hadde en uke igjen å leve, hvordan ville du tilbringt den?

~ Jeg hadde hvertfall ikke dratt på skolen  Jeg  hadde vært med venner og familie og prøvd å hvert våken så lenge jeg kan bare for å kunne huske de bedre ♥ 

Anonym:  Du er så ufattelig digg Jon Olav. Jenny er så heldig! Jeg kjenner dere ikke i virkeligheten, noe som er bra for da hadde jeg hvert en sjalu fisk! Du virker som en fantastisk gutt og du er kjekk!!

Spørsmålet mitt er – hvis en annen jente hadde spurt deg om å dumpe Jenny for å bli sammen med henne, hva hadde du svart? Og hvorfor?

~ Takk takk, veldig smigrende  og da hadde jeg ledd meg i hjel. For ingen i hele verden er bedre en henne  ♥  

Anonym: Vet du hemmeligheten til Jenny når det gjelder leppene hennes? Hun har aaaaaldri munnsår, og jeg regner med at dere kysser. Når jeg kyssa med eksen min hadde jeg tørre og sprukne lepper hele tiden, hva er hemmeligheten hennes? :O

~ Hun er født perfekt, eneste svaret jeg har  ♥ 

Tullingen: Hvor ofte er du hos Jenny?

~ Jeg er ganske mye hos Jenny, vet ikke antallet men det er en del. 

Tullingen: Hvordan ville du beskrevet familien hennes?

~ Søte og morsome. 🙂

Tullingen: Hva er det beste med måten Jenny er mot andre mennesker?

~ At hun virker som en mor for hvertfall vennene våre. Vi har mange morsome/barnslige venner. 

Tullingen: Har du samme drømmer som henne? 

~ Jeg håper ikke det, for jeg har ganske rare drømmer  o.O

Tullingen: Tror du dere kommer til å splites i fremtiden på grunn av avstand og forskjellige drømmer?

~ Håper ikke det. Det blir bare et hinder, men ikke noe vi ikke kan over vinne.

Anonym: Hvis Jenny hadde fortalt deg at hun var gravid(med ditt barn) hva ville du gjort da?

~ “Hæ?! hvordan kan det være mulig? Vi har jo ikke engang..” vel ja 


Anonym: Har du sett Jenny gråte?

~ Hun gråter mye, av latter heldigvis ♥ 

Anonym: Hadde du fått vite av noen andre at Jenny hadde hvert utro, hva hadde du tenkt?

~ At en eller annen gutt kom til å slite (Jeg er ganske høy og massiv) så hadde jeg blitt sur og gått i sølibat) 

Anonym: Ga du roser til Jenny på Valentins dagen(skjønner du ikke gjorde det hvis dere ikke var sammen)? 

~ Ja, ja det gjorde jeg 

Anonym: Drømmer du om en familie og et liv med Jenny etterhvert?

~ Når vi har lite å gjøre så lager vi fremtiden vår i hodet. Vi skal bo i India, vi skal også ha blå do. Og masse venner på besøk og en hund  ♥ 

Har dere hatt sex? 

~ Litt sånn veldig personlig, men nei.

Hvis du kunne gitt Jenny en tur, hvor som helst akuratt nå, hvor ville du dratt? Hvorfor? 

~Til Sør-Afrika fordi hun er litt politisk interesert så det hadde vært fint å fått hvert med på markeringene til Mandela Eller til Mo, for hun elsker Mo ♥ 

 Mener du at det er mannen eller dama som skal spørre, f.eks om å gifte seg? 

~Burde vel holde seg til tradisjonene, men for meg gjør det ikke noe at dama tar steget videre. Det er tøft at verdensbildene endrer seg 🙂

Hvor mange barn vil du ha?

~ 2 eller 3 

Har du mange andre gode venner som du stoler på? 

~ Ja det har jeg #PopulærAss 

Stoler du på Jenny? Kan du fortelle henne alt? 

~ Ja jeg stoler på Jenny, 100% 

Jenny baker jo ofte, pleier du å hjelpe til eller bare nyter du godt av kakene? Er de gode? 

~ Jeg hjelper til hvis vi først baker,men jeg er ikke helt kjent på kjøkkenet så noen ganger føler jeg at jeg er i veien. Og JA, kjempe gode ♥ 

Hva tror du du hadde hvert uten Teateret? 

~ Sikkert på masse fester og drikket meg full, pluss at da hadde jeg aldri hvert samme person 

Hva tror du du hadde hvert uten Jenny? 

~ Ingenting 

Er Jenny veldig ansvarlig, flink pike osv? Hun virker som en veldig voksen person, ser du på det som posetivt eller negativt? 

~ Hun er veldig ansvarlig, det er hun. Noen ganger kan det være litt negativt, hvertfall hvis vi er i forskjellige soner (oppspilt og sur) 

 Anonym : Hvordan er det å oppleve Jenny de dagene hvor man ser at hun er sliten? 

~ For meg går det helt greit. Jeg tar det med et smil  

Anonym: Jeg gikk i klasse med dere begge da hun i sjuende fikk kyssesyke, men i åttende mistet jeg helt kontakt.

Var du der for henne i ettertid, etter sykdommen? 

~Jeg håper det ♥ 

Anonym: Plages hun fortsatt, hva kan man hjelpe henne med da? 

~ Hun plages ikke av det, men hun har hatt noen rare plager i ettertid ( Besvime i søvne og masse sånn) 

Anonym: Blir hun aldri utslitt av alt?

~ Hun blir fort utslitt, men det er ikke på grunn av sykdommen hun hadde, det er fordi at hun er litt menneskesky og liker ikke alt som er veldig bråkete. 

Anonym: Hva tror du er viktigst i en sånn sitvasjon? ~ Holde roen 

Anonym: Hvordan var det for deg å høre om alt ? 

~ Det går greit, alle har sine perioder der man er nede, men man kommer alltid opp igjen  ♥ 

Hva heter du på ps3? (Kan jeg legge deg til?) 

~ Jeg heter JonO-Gulbrandsen og så klart kan du det 

 Hvis du kunne reddet deg selv eller Jenny, hvem ville du reddet? 

~ Jenny 

 Hva hadde den absolutt perfekte dagen med Jenny hvert? 

~ Det hadde hvert å ligge en hel dag i senga å bare ikke bry seg om verden  med sjokolade, godteri og brus kommer man langt. Vi kunne ha sett på film å bare vært oss selv 

Dere er så himla søte..:  Hei  

Jeg lurer på om du (Jon Olav) kan utdype deg, vi kjenner Jenny som blogger og egentlig ikke noe mer, kan du fortelle oss ting for å rett å slett få ett bra inntrykk av henne. Ikke prøv å selg henne som en vare, jeg forguder hun alerede. Men kan du prøve å skrive ett litt lengre svar om hvordan Jenny er, hva liker hun best, når på døgnets tider er hun best, hva hater hun, er hun en pirkete person, liker hun fisk. Alt mellom himmel og jord som du vet om Jenny og som kan gi oss ett bedre blikk over hvem hun er, kan du gjøre det? 

Nei, jeg klarer ikke det. Det er en umulig oppgave for meg. Å beskrive Jenny Eliassen er umulig. Jeg får for mye opp i hjernen min samtidig. Det blir som å beskrive en farge for en blind person, det går ikke. Prøv å beskrive en farge, kan du ikke? Nei, det er sånn jeg føler det,  jeg vet ikke hvor jeg skal begynne eller hvor jeg skal slutte. Jenny er for meg perfekt, rett og slett♥ 

 

Ønsker alle en super lørdag 🙂

Jenny og Jon Olav ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg