Jon Olav svarer ~ Del 1

Heei ;)) En hel haug med spørsmål som har kommet inn til spørsmålsrunden, og jeg tror faktisk Jon Olav har svart på alle sammen. Så håper dere blir fornøyd nå 😉 Det er så mange spørsmål at jeg har valgt å dele opp i to innlegg, restene av svarene kommer i morgen presis klokken 11.00 🙂 (tidsinnstilt innlegg)

 

Tiril: Hvor lenge har dere hvert sammen?(hvis man ser bort fra når dere slo opp)

~Hvis man ser bort fra at vi har slått opp; vel første gang vi ble sammen var den 08-04-12 så det blir sånn akkurat 1 år og 8 måneder (08-04-12 til 08-12-13) 

Anonym: Hvordan ble dere sammen? 

~ Jeg har ingen anelse hvordan jeg ble sammen med den engelen av en jente. Det begynte når vi ble satt i samme klasse. Da gikk vi jo allerede på teater sammen, men ja. Jeg la nesten aldri merke til henne på teateret for hun bare drakk te og gikk til et låst rom… men i sjuende så la jeg merke til henne.  Jeg husker jeg sa til kompisen min “Hva syntes du om de nye jentene i klassen?” “Ikke noe særlig, du da?” sa han “Bare hun Jenny som skiller seg ut fra resten av jentene  “sa jeg. Også innen et halvt år så var jeg døds forelsket, men hvordan vi ble sammen aner jeg ikke. (Gave fra Gud<3 )

Anonym: Hva er det beste med Jenny?

~ Det beste med Jenny er at når jeg ser på henne så smiler jeg alltid, det er en slags X-faktor med henne. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men det får meg til føle alle slags følelser samtidig 

Anonym: Hvorfor ble du sammen med henne? 

~ Jeg hadde ikke noe valg… nei da, fordi det var jenta jeg elsket og fortsatt gjør 

Anonym: Føler du at hun er din “fremtidige brud”?

~ Så klart er hun min fremtidige brud, hvis hun føler det samme da  

 

Anonym: Vi vet jo ganske godt at Jenny elsker deg, klarer du å beskrive hvor mye eller lite du elsker henne? 

~ Det klarer jeg ikke 

Hmm: Hva synes du om at hun blogger? 

~ Jeg syntes det er bra jeg, det er fin måte å få delt sine meniger og man kan få lyst opp dagene til folk på 🙂 

Anonym: Er Jenny den samme personen som hun er på bloggen når hun er med deg? 

~ Jeg er ikke sikker på hvordan hun er på bloggen, men med meg så er hun hvertfall en solstråle, av glad energi. Bortsett fra når hun er sliten og så vitt klarer å røre en muskel da, da er hun ikke like glad. 

Anonym: Hva er yndlings sjokoladen hennes? (Spiser hun så mye sjokolade som virker som?) 

~Det er mørk sjokolade, hver gang jeg er i utlandet så må jeg kjøpe mørk sjokolade #Eksotisk 

Anonym:  Hvis du skulle gitt henne noe, hva hadde du gitt henne? Hvorfor? 

~ Hvis jeg skulle ha gitt henne noe, så er jeg ikke helt sikker. Hun er ikke noe særlig glad i gaver, men da skulle jeg ha gitt henne en opplevelse isteden for en gave, for opplevelser er minner ♥

Anonym: Jenny forteller oss ofte om dager hvor hun er helt borte, hvordan er hun egentlig da?

~Vel jeg tror at det hun mener med dager hvor hun er borte er de dagene hvor hun er lei alt og nesten alle. Det er de dagene hvor hun isteden for å være sosial så velger hun å gå ut å høre på musikk, alene. Men alle har vel slike dager, folk reagerer bare forskjellig på de dagene, hun blogger og hører på musikk. Usosial og sliten.

Anonym: Er det sant at du begynnte å gråte av OTH?

~ Vel det faktum at jeg visste at OTH betydde One Tree Hill sier litt. Jeg og Jenny har sett litt på One Tree Hill, og Gossip Girl (XOXO). Jeg gråt ikke av One Tree Hill, men av tanken på at jeg og Jenny en dag kom til å gifte oss og at alt kom til å være perfekt. Så det falt noen få tårer, men det var manlige tårer 

Anonym: Hva gjør du for Jenny, som gjør at du er perfekt for henne? 

~ Jeg vet ikke, jeg prøver å være meg selv. Ikke noe annet egentlig 

Anonym: Er dere bestevenner?

~ JA!!! 

Anonym: Har du noen gang avslørt noen guttehemmeligheter for Jenny? 

~ Ikke noen som jeg kan huske, men jeg forteller om noe av det rare 10D gutta gjør ja. 

Anonym: Hvorfor ble du sammen med Eva, var det for å gjøre Jenny sjalu?

~ Ærlig talt så er jeg ikke helt sikker faktisk, men det var ikke for å gjøre Jenny sjalu. Jeg er ikke et så dårlig menneske at jeg gjør sånt 

Anonym: Gjør hun deg lykkelig, eller bare later du som noen ganger for å gni det inn til oss single?  

~ Jeg er utrolig lykkelig sammen med Jenny, det med å gni det inn til dere single er bare en bonus 

Anonym: Er du sikker på at du ikke er homofil? (Date med William) 

~ Ja, jeg er sikker, jeg og William gjorde det fordi vi er kompiser og vi går begge på teater. Så jeg vet at William og jeg har gjort mer homofile ting.

 

Anonym: Hva er det morsomste minnet du har med Jenny?

~ Jeg vet ikke jeg, for jeg har det utrolig gøy hele tiden med Jenny. Men et av de er når vi så Bad Grandpa da gråt jeg tre ganger av latter.  En annen gang så begynte jeg og le så jeg grein på grunn av at jeg tenkte på Esel fra Shrek.

Anonym: Hva er det flaueste minnet med Jenny? 

~ Her vet jeg heller ikke, mye flaut. Jeg blir flau når noen sier noe perverst til meg mens jeg står med Jenny. 

Anonym: Er det sant at du og Linnea(I B klassen) har holdt på? 

~ Jeg vil ikke sagt at å sende noen snapchat bilder er og holde på men.. 

Anonym: Har du elsket noen like høyt som Jenny?

~ Nei, ikke på en forelsket måte. Men jeg elsker familien min utrolig høyt, altså ikke på samme måte som jeg elsker Jenny da 

Anonym: Er øynene til Jenny så fine som folk sier? 

~ Nei, de er ti ganger finere 

Anonym: Hvis du kunne tatt tilbake et øyeblikk med Jenny for å aldri ha opplevd det, hva ville det hvert? 

~ Vel det er ikke mye jeg angrer på med Jenny, for alt sammen har ført oss hit vi er i dag. Men hvis jeg skulle ha valgt et øyeblikk; er det nok at jeg på en teaterøving klarte å spytte henne i ansiktet… Ja 

Anonym: Hvis du kunne gjennopplevd ett øyeblikk med Jenny, hvilket? 

~ Vårt første kyss for den følelsen jeg fikk på innsiden var uendelig god! 

Anonym: Sant at du bare var med Eva for å gjøre Jenny sjalu?

~ Nei, det bare funket ikke mellom meg og Eva. 

Bubton: Hey Hey Bubton

~ Hey hey Storlav 

 

Gkibhdty: Hvordan og når var deres første kyss?

~ Jeg husker ikke helt når det var, men det var ikke lenge etter vi ble sammen. Jenny var syk en dag og teatergjengen (Aurora, Nora, Guro, Mats, Sara og meg) gikk opp til henne for å si god bedring og greier  hun bor ganske nær skolen så vi gikk i friminuttet. Når vi skulle dra der ifra så skjedde det. Det gikk en utrolig følelse gjennom meg som om jeg var helbredet av Gud selv, sånn var det 

Anonym: Kan du beskrive det første øyeblikket du tenker på når du hører “Jenny” ?

~ Det er så mye samtidig, jeg klarer ikke å velge ut et minne 

Anonym: Hva er favoritt filmen til Jenny og hva synes du om den?

~ Det er “Jeg reiser alene” og “Breakfast at Tiffanys.” Vel jeg har sett begge og det er ikke helt min type film.. men jeg kunne ha sett de tusen ganger hvis hun ville det  ♥ 

Kristin: Hvis du hadde fått vite at Jenny hadde død uten at du hadde fått sagt “farvel”, hva hadde du gjort?

~ Død 

Gkibhdty: Har dere deres egen sang?

~  Vår sang er en sang fra filmen Camp Rock. Sangen er av Nick Jonas og heter Introducing me –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg