1.Desember


//Bildene ble tatt i går 🙂

I dag skal jeg bare kose meg inne med Jon Olav og masse film, helt siden juli ellerns har vi avtalt at første desember er Batman dag så vi skal se alle filmene:O ahaha,vi begynner nå så jeg håper vi er ferdig til barnetv begynner, fordi jeg må alltid s starten av julekalenderen. Mamma snakket også om at vi skulle bake pepperkaker i løpet av dagen så julestemningen fra i går bare fortsetter. Rydde rom og sette opp julestjerne får jeg gjøre i morgen tenker jeg 🙂 Nå må jeg løpe, skal se på film.

(Bildene fra monkeyboy konserten kommer kanskje, må gå gjennom og se om noe er brukelig på bloggen)

JennyEliassen♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg