London – Day 4 – Part 2


Heei ;)) 

Etter at alle hadde kommet ned i lobyen gikk vi til undergrundsbanen, for å ta t-banen til China Town. Ååååå, gud for et herlig sted. Hvor enn du går var det noe kult å se på, en gatesanger her, en bod som solgte leker der og resturanger overaaaaalt! Vi endte opp med å spise på en litt “bortgjemt” bufe etter at vi hadde gått et stykke. Vincent, jeg og Martin dannet vell baktroppen en stund der, ahhaha. Vi ble nemelig ganske så fasinert av den mannen på bilde over som spiller gitar, aldri hørt en sånn stemme noen gang! Den var vakker, stille, rett og slett ubeskrivelig, helt unik. Fikk en ro i hele meg når vi gikk forbi han. Vi spiste og koste oss masse på resturangen. Etter a vi hadde spist og smakt masse rar kinesisk mat var det en gruppe som dro tilbake til hotellet for å slappe av, pakke osv også var vi en gjeng som fant ut at siden klokka ikke var mer enn halv ti ellerns og det faktisk fortsatt var over ti varmegrader ute kunne vi gå hjem til hotellet. Ikke før vi rundet hjørne enn gang fant vi som gikk fort ut at vi ville ha dessert. ahahha. Jeg var så mett etter kina maten så jeg kjøpte et helt vanelig og enkelt brownies stykke. De voksne kjøpte noen monstre av kaker, ble nesten kvalm når jeg så på de. ahahha. Etter at vi hadde kost oss på den lille kafeen en stund lenger enn vi hadde planlagt fordi det begynnte å regne gikk vi videre, vi gikk innom noen få butikker og kom oss til hotellet til slutt, etter at vi hadde vandret gjennom en park og hørt “lyden av London”. Når vi kom på rommet var jeg og Karoline litt alene før Ada kom meg Vincent og Martin. Martin var min “partner in crime” i London ahahah, det var noe jeg fant ut. Så jeg Martin så fant jeg automatisk de andre også. Dessuten er jo Martin bare god. Jeg pakket en del før vi dro ut på kvelden men var ikke helt ferdig, nesten alle jentene hadde kjøpt “onepicer” på primark så vi fant ut at vi skulle reise hjem i de, så jeg pakket ikke ned den grønne drakta mi. Mens jeg var på badet og pakket sammen noe shampo osv fant Martin ut at han skulle ha på se deg drakta, så jeg kom ut av badet til synet under. Holdt på å le meg i hjel! ahahah. 


JennyEliassen♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg