London – Day 4 – Part 1


Heei ;)) 

Dag fire i London sto vi opp tidlig! ahahh. Vi var på Chelsea fotball stadion. Ingen i klassen er egentlig Chelsea fans men gutten fikk velge mellom to fotball stadioer og ble enig om at Chelsea var kult, så vi jentene hang oss bare med på det. Fy søren det var stort! ahahha. Jeg er jo til grader litt fotball interisert med det mener jeg at jeg ikke ha vondt av å høre om fotball, sparke fotball eller se på en kamp. Jeg er ikke egentlig opptatt av fotball sånn som gutta kan være 😉 ahahha. Jeg visste hvem en av spillerne på Chelsea var, og det var Torres. Da følte jeg meg nesten litt flink, ahahahah. Vi fikk en omvisning rundt på stadioen og var blant annet innom bortelags garderoben- som var utrolig stygg i forhold til Chelsea garderoben som vi også var innom. Vi fikk gå opp der hvor spillerne går opp(når de skal ut på banen), og vi fikk sitte der hvor laget sitter under kamp når de ikke spiller osv. Vi var også innom presserommet og masse annet. Det var veldig kult! Trodde det skulle bli myeeee værre for å si det sånn! 

Etter at vi hadde hvert på Chelsea dro vi til Oxford Street og shoppa i rundt to, to og en halv time. Mange av oss var egentlig ikke i så veldig shopping humor så vi ekuperte en del bord på en McDonalds og satt der en stund. etter at vi hadde hvert i Oxford Street en stund lenger enn planlagt dro vi egentlig alle sammen tilbake til hotellet. En liten gjeng som stoppet innom handlegata vi var i den første dagen blant annet jeg gjorde dette.  Karoline og Aurora holdt følge med meg da så det ble enda mere kos, tull og shopping. Vi var tilbake på hotellet rundt halv fem tror jeg, da var vi bare på hotellrommet og slappet av. Når vi reiser så mange på tur så var det jo nesten en selvfølge at du hadde flere på rommet enn de som egentlig bodde der 😉 ahahh. Og den fjerde dagen var det maaange innom rommet vårt. Vincent og Aurora var der lengst men vi fikk også besøk av Guro, Marius, Ole, Sara R, Sharu, Martin og Luis. Derfor var det ikke så lett å slappe av det var heller ikke så lett å få pakket spesiellt mye. Klokken seks hadde alle på en eller annen måte faktisk fått kledd på seg nye fine antrekk, sminket seg og alle var klare til middag, i China Town 😀

JennyEliassen♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg