London – Day 3 – Part 2


Etter at vi hadde hvert på skolen gikk vi nedover den lange bakken fra skolen og kom til sentrum. Der spiste vi på Pizza hut, fantastisk pizza. Jeg, Sander, Vincent og Aurora kastet alle småpengene vår på regningen til han mannen så han fikk et berg med tips 🙂 ahahha. Så var det å ta undergrounden tilbake til London. Vi delte oss igjen etter undergrounden fordi en del av oss jentene ønsket å se enda en musikal mens vi var en del som var litt slitne og ville tilbake til hotellet. Så vi var en jentegjeng som kom oss på musikal, omg!!

Vi så på Matilda av Roald Dahl som faktisk er norsk! Pretty insane.! Uansett den musikalen er noe av det råeste jeg noen sinne har sett. Løvenes konge som jeg så kvelden før kunne ikke måle seg en gang. Matilda handler jo om den unge jenta Matilda som har noen teite foreldre, en stor fantasi og en smart smart hjerne. Hun begynner på skolen og der møter hun den fæleste rektoren noen sinne. Jeg har alltid elsket Matilda men denne musikalen var sjuk! Det som var mest imponerende var at mye av handlingen foregår på en barneskole så det var mange barn som spillte de ordentlig serriøse rollene, mens de voksne var ganske tullete. Noe jeg likte veldig godt. Barna var utrolig gode. Ingen tvil i verden om at de ikke burde stått på den scenen, og de holdt ut hele kvelden. Scenen var også genial, alt passet sammen og gikk inn i verandre. Sangene, dansen og kostymene var også magisk. Når hun ene jenta ble kastet ut i publikum fordi rektoren ikke liker flettene hennes ko mdet masse apluas, og jenta forsvant helt, plutselig falt hun ned fra taket. Det var konfetti kanon, laser nett, sparkesykkler, og husker. Drar du noen gang til London må du bare se den musikalen, hvis jeg noen gang kommer meg til Lodon på nytt skal jeg absolutt se den på nytt! Mamma kjøpte cd-en så jeg har hørt på den en million milliard ganger nå :)) mehehhe. Når jeg skulle ut av teatret klarte jeg ikke å gå ordentlig, Karoline bare gikk rundt å gapte ahahha. Og midt oppi alt styret med å gå ut av musikalen ringte verdens fineste gutt som jeg ikke hadd hørt stemmen til på en evighet, mye av samtalen vår var bare jeg som sa omg, og jeg klarer egentlig ikke helt å huske hva vi snakket om.. Unskyld Jon Olav:) ahhahah. Musikalen satt helt i meg og jeg var i et lykke sjokk hele den kvelden for å si det sånn.  Jeg fikk gåsehud av å skrive dette! Bare sjekk ut videon under og du kommer til å skjønne hva jeg snakker om. Jeg og Aurora gråt som bebier, og Jeg og Guro lo fordi vi følte oss som en del av musikalen. En sinnsykt opplevelse, spesiellt når publikum reiste seg, jeg har hvert med på stående applaus i LONDON!! 😀 AMAZING!!

 Etter musikalen dro vi tilbake til hotellet, hotell kveldene var kjempe koselige ettersom det bare var snakking, tull og kos. Masse kos 🙂 ahahha. Når vi kom fra musikalen var jeg og Karoline ganske så sultne så vi kjøpte noe vi trodde var baguetter og Nutella for å spise på rommet, når vi kom på rommet og fikk lest at vi hadde kjøpt pølsebrød, lo vi litt (ganske mye) også spiste vi Nutella på pølsebrød, halv tolv i London. Ikke mange som kan si at de har gjort tror jeg 🙂 ahahhaha. 

Dag fire kommer antagelighvis i morgen, må se ann litt 🙂 ahahha. 
Har du sett noen musikal i utlandet?
Ønsker alle en super kveld videre 🙂
JennyEliassen♥   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg