London – Day 2 – Part 2

Etter at vi hadde hvert en tur på Madam Tussaud, gikk vi på KFC(Bilde av Sara, Aurora og Vincent, øverste) 🙂 Ole ville nemelig veldig dit, så vi andre hang oss på. Det ble mye mat. ahahhaha. Jeg, Sander, Karoline, og Vincent bestillte ikke mat en gang men ble mere enn mette. Etter at vi hadde hvert på KFC gikk vi til Oxford street for å shoppe litt, vi hadde ingen flere planer før litt senere på kvelden. Rundt klokka tre var mange av oss lei shoppinga i Oxford street så vi var en liten gjeng som dro til Covent garden, underveis stoppet vi litt her og der. (Bilde av Ada og Guro i skobutikken som vi stoppet i underveis) Covent Garden var jo drømme sted, jeg elsker jo sånne ting! 🙂 og alle de teite t-skjortene som hang i alle bodene, jeg sto ikke og hummret stille for meg selv, jeg lo så høyt og mye at jeg nesten grein. Sånn går det når du har tørr humor. ahahha. Sharu, Luis, og Marius ble tegnet og det skapte enda mere latter i gjengen. Søte gutter. Etter nesten to timer i Covent Garden dro vi tilbake til hotellet. Vi var ikke på hotellet så lenge fordi vi skulle på MUSIKAL!! D: Vi har en super klasse og guttene skjønnte at det var billigere med gruppepris osv, så for at de skulle få dra på Fotball stadion(Kommer tilbake til det) så måtte de være med oss jentene på musikal. De var veldig skeptiske i starten men de sa hvertfall at de ble veldig posetit overasket. Noen av de satt tilogmed med tårer i øynene (Trenger jo ikke nevne de nå, for det er jo litt flaut når du er gutt 😉 men de var hertfall veldig søte) Vi så The lion king – Løvenes konge på norsk. Jeg synes det var utrolig bra, scenen og kostymene var helt sinnsykt!! Men jeg synes det var steder skuespillerne mumlet alt for mye, og det var de voksne som mumla, ikke de to barna som var med. Samtidig skjønnte jeg ikke helt hva som var greia med Timon og heller ikke helt greia med fuglen. Skal ikke gå nærmere inn på det for da må du ha sett musikalen for å skjønne hva jeg snakker om 🙂 Absolutt en super musikal, ingen tvil om det. ahah. (sjekk ut reklamen av musikalen under)

 

 

Innleggene om de andre dagene kommer så fort jeg får tid, vet ikke helt hvor mye som skjer på skolen osv, men skal få prøvd å lagt de ut så fort som mulig 🙂

Har du sett på musikal i London?

Har du besøkt Covent Garden?

 JennyEliassen♥     

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg