London! *aaahh*

Heei ;))

Jeg vet jeg har mange lesere, når jeg logget inn nå var det lissom femti stykker som har hvert innom det siste døgnet, wow! Takk. Jeg blogger jo ikke akkuratt ofte 😉 ahahha. Den uka jeg hadde høstferie var jeg som mange vet  i LONDON! wææ. Jeg var i London med en herlig gjeng fra klassen og mange har stillt meg en del spørsmål osv så tenkte å svare på spørsmålene som har gått igjen.: 

1. Hvorfor dro du ikke til Polen sånn som resten av trinnet? Det stemmer jo at resten av trinnet dro til Polen. I vår en gang møttes hele trinnet til ett møte i gymsalen hvor en fra Hvite Busser (tror jeg) fortallte om turen. Når jeg gikk ut av det møte var jeg helt bestemt på at jeg ikke ville til Polen, det har sikkert hvert en tur med minner for livet men jeg hadde ikke klart buss, og alle de konsentrasjonsleirene det var snakk om. Jeg sa ikke nei til Polen fordi jeg heller ville til London, men fordi jeg ikke ville til Polen. London er noe som kom opp i ettertid fordi mange ikke ønsket å dra til Polen, og klassen min fikk en ganske bra pris osv for London. Spørsmålet har aldri hvert om jeg ville på tur eller ikke, men hvor jeg vil på tur. Jeg vet mange fra trinnet mener at vi er “gullungene fra A-klassen” men halo! Vi hadde foreldre som lot oss gjøre det vi ville bruke høstferien vår på. London var ikke dyrt og det var fem herlige dager. Så jeg takket ikke nei til Polen for London, men jeg takket nei fordi jeg virkelig ikke ville kjøre buss og være innom konsentrasjonsleirer osv. Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg hadde hvert misfornøyd med den turen. Hvorfor da ødlegge for alle de andre? Etterhvet har Polen- gruppa byttet reisebyrå, og endret mye av buss turen om til båt osv, men da hadde London alerede kommet opp. Jeg er utrolig fornøyd med London turen og alt vi fikk klemt inn på fem dager, så kall A-klassen bortskjemt hvis du vill men ingen av oss bryr oss egentlig 😉 Vi er alerede klare for en ny tur 🙂 ahahah

2.Hvor mange reiste egentlig til London? Ehm, vi var 22 stykker tror jeg 🙂 av barna var det – Luis, Sander, Vincent, Sara, Sara, Ada, meg, Karoline, Aurora, Guro, Sharu, Martin og Ole 🙂 (de voksne er ikke så farlig eller?)

3.Var guttene med på musikal også? Hahaha, de var med på Løvenes konge, ja. 🙂

4.Hvor kjøpte dere alle de forskjellige one picene? Hadde alle forskjellige?Og hvem kjøpte? Vi kjøpte draktene på Primark, og alle hadde forskjellige drakter. De som kjøpte var jeg, Sara, Sara, Nora, Guro, Karoline, Ada, Sander, Marius, Sharu og Ole.


5. Var kjæresten din med til London? Nei, han var i Polen/Tyskland.

6. Hva har dere gjort? Bilder? Du kan lese om London turen i kategorien “London” eller følge linken – http://jennyeliassen.blogg.no/london.html (Orker ikke styre med å få linken fancy osv)

7. Hvilke reisebyrå brukte dere? ehm… ahahahahahaha, tror det het Kilroy ellernoesånnt.. ahahha

8. Hvor lenge var dere i London? Fem dager. Fra mandag til fredag 🙂

9. Hva synes du om London? Jeg synes selve byen virker så rotete, det er ikke søppel osv men det er så blanding av nye og gammle bygg, høye og lave osv. Mange steder var det rett og slett bare rotete også, ahahah. London er jo en fin by, masse inspirasjon, og fantastikse mennesker å se på og lytte til. Det var ikke spesiellt dyrt heller 😀 ahahha, noe er jo selvfølgelig dyrt men alikevell billigere enn i Norge.

10. Hadde du reist til London med klassen en gang til?ABSOLUTT! Hadde jeg fått tilbud om å reise til London med den herlige gjengen en gang til ville jeg garantert svart ja! 😀   .

11. Hva ville du anbefalt å gjøre i London? Dra med de turist bussene rundt i byen, da får du sett utrolig mye samtidig som du får masse info. Ellers så er jo jeg glad i mennesker osv, så en tur i en av de fine parkene er også å anbefale, bare for å få inspirasjon. Matilda musikalen er også hvert å se!

12. Hadde du med kamera? ehm, ja det hadde jeg. Alle bildene som er i innleggen jeg har lagd er fra kamera, bortsett fra Chelsea stadioen, jeg orket rett og slett ikke å drasse med meg kamer den dagen, fordi vi skulle rett på shopping etterpå.

13. Hvilke hotell bodde dere på? Jeg husker ikke… :O Må sjekke det opp.

14. Er det lagt ut noen bilder på instagram?Hva heter du igjen? Jeg la ut ett bilde fra London på instagram.. ahahha. Jeg heter @Jennyeliassen 🙂

15. Hvorfor har du ikke blogget om dag fem? Dag fem reiste vi hjem, vi kjørte buss fra hotellet klokken ti tror jeg ? Og kjørte over en time, så måtte vi jo sjekke inn osv. Fly turen var på to timer og vi måtte også stille klokka en time fremover så dagen gikk plutselig ganske fort. Så ikke noe nødvendighet i å blogge om den dagen 🙂 ahahha. Ett siste gruppe bilde som ble tatt når vi landet på Gardermoen, slitne og men kjempe happy for at vi hadde hatt en koselig og flott klassetur. Er så glad i den gjengen under at du aner ikke! <3

Har dere flere spørsmål så er det bare å spørre:)

JennyEliassen♥


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg