Hva blir du inspirert av?

Dette blir jeg inspirert av.  P a g e t w o h u n d r e d. En blogg jeg aldri går lei, som viser så mye inspirasjon og livsglede. En blogg jeg kan sitte å bare se på. Som jeg kan gå innom flere ganger om dagen. Det kommer ikke flere innlegg, innleggene som alerede er, er bra nok. Jeg kan bloggen utenatt. Trenger jeg å muntres opp er det bare å  se på de flotte tegningene til Synne, eller den unike musikk smaken hennes.  Jeg fikk aldri møtt henne, eller sjangsen til å fortelle henne hvor bra hun faktisk er.  Bloggen hennes er startsiden min, som om jeg bare venter på ett nytt innlegg. Det kommer ikke. Når jeg leser bloggen hennes, med musikken i bakgrunn. Da glemmer jeg alt. Jeg glemmer hva slaks skjebne Synne fikk, jeg glemmer at jeg aldri har kjent henne. Jeg er istedet inni Synnes verden. Måten hun formidler bilder, tanker, tegninger og musikk for leserne er utrolig. Jeg føler at det var akkuratt slik hun så verden, en nydelig verden.  I Synnes øyne var verden nydelig. Noe jeg elsker med bloggen er at den er Synne. Jeg kommer alltid til å forbinne bloggen med henne. Jeg er utrolig glad for at familien ikke har slettet bloggen. For at de er så åpne som de også har hvert. Lurer man på noe om Synne svarer  familie og venner  ganske fort. Minne om henne kommer alltid til å være tilstede, bursdager, julen, høsten. Synne er ikke her men hun er her alikevell. For meg er hun på bloggen, noen ganger kan jeg glemme at hun er død.(ikke lenge, max ett sekund.) Da kan jeg bli iritert fordi hun ikke har blogget noe i det siste, fordi hun ikke viser frem den vakkre jorden vi lever på og fordi hun ikke har kommet med noe ny kul musikk å vise frem.  Det siste innlegget skrevet på bloggen, ble skrevet for snart to år siden, en uke før hun døde. I det siste innlegget deler hun to sanger som hun elsker. To sanger som for meg står igjen om hvordan Synne var. Jeg er glad for at hun la igjen disse sangene. Jeg er glad for at hun har lagt igjen “spor” etter seg. Ikke bare i hjertene til de som kjente henne, men også til vilt fremmede, over hele verden. K J Æ R L I G H E T


Dette blir jeg inspirert av. Jeg svarte på dette fordi noen lurte. 
Synne ble drept på Utøya den 22. juli.  Nå er hun i sin egen vakkre verden og ser på menneskene som elsker henne høyere enn himmelen, det er jeg sikker på.
 JennyEliassen♥ 
3 kommentarer
    1. Så utrolig flott skrevet om en utrolig flott jente!
      Jeg har også bloggen hennes som startside på pcen min.
      Leser bloggen hennes om og om igjen. Hver dag. Finner masse inspirasjon der ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg