Gårsdagen :)

Heii ;))

I går var jeg i Lillestrøm med mamma, lillesøster og lillebror. Jeg var der for å se på ett band som skulle ha konsert, men hadde også planer om å møte Vishal. Vi gikk først i bodene, og herregud for en inspirasjon det er å gå rundt mellom alle bodene. Klarte bare å smile når jeg gikk rundt der 😛 Etterhvert gikk vi inn på senteret og handlet litt 🙂

Jeg møtte Vishal på Peppes, rundt klokka sju. Jeg var ikke sulten men Vishal “tvang” meg til å spise sunt, drikke vann osv osv.. ahahhahaha.  Etter en halv time med masse prating, latter og mange “hallo” til folk Vishal kjente, fant vi ut at det hadde tatt laaang tid med salaten så vi maste på servitøren. Vi hadde jo en konsert vi skulle rekke 😉 Vi spiste maten og begynnte å gå mot der hvor konserten skulle være, vi var litt “forsinket” (ahahhah). Når vi rundet hjørne av en butikk hørte vi nemelig “Tusen takk for oss.” Konserten var ferdig 🙁 ahahhahaha. Tror bare jeg og Vishal kunne klart det, møtes for å gå på konsert også ikke fått sett noe i det hele tatt. Det var en koslig kveld alikevell da 🙂 Etterhvert fant vi mamma, lillebror og lillesøster (de hadde sett på konserten) og Vishal ble introdusert til en hel gjeng av vennene til lillesøsteren min. Han fikk også tak i den røde hånda som han stikker i nesa på bilde over (DEN VAR IKKE HANS :P) 


Jeg har fått en del spørsmål om hvordan jeg egentlig kjenner Vishal osv….. Det er komplisert, vi er lissom ikke egentlig bestevenner/venner. Han klarer alikevell alltid å få meg i bedre humør og han vet alltid hva han skal si så jeg er veldig glad for at han er en del av livet mitt. Vi kan snakke leeenge sammen og vi snakker om ALT! finnes absolutt ingen grenser. Tredje gang jeg møtte han lagde jeg en grimase til han.. ahahah 🙂 Dere som digger oss, kan vell si ganske sikkert fra både meg og Vishal, Vi digger dere også 🙂 

Har du planer om å dra på byfesten i Lillestrøm?

 JennyEliassen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg