En strålende dag :)

Heei ;))

Denne helgen har hvert en ubeskrivelig koselig helg. Jeg ble selv konfirmert på lørdag (Må bare få tak i bilder osv, så skal jeg lage ett innlegg om det). I dag var det flotteste Aurora sin tur til å stå i fokus. Dagen hennes var utrolig koselig. Synes jeg da hvertfall 😛 ahah. Under middagen satt jeg ved siden av fineste Iris og over oss satt Sander og Fillip. (Fetterne til Aurora) Jeg har møtt alle tre før og de er jo rett og slett bare herlige.  Det er Sander sin mat dere ser litt over. Under middagen ble det holdt noen flotte taler og når det ikke var taler rakk vi å bli bedre kjent. Vi snakket om alt fra Justin Bieber, Thai- damer, Bernesaus og skating. Etterhvert gikk vi ut og tok noen hoppende flotte bilder  😛 Siden jeg ikke kjenner hele familien til Aurora så blir det til at jeg hang med de jeg godt vet hvem er. Over så har dere 34 bilder fra dagen, det skal sies at jeg har over 400 😛 Jeg fikk en liten fotografhjelper. Kusina til Aurora, Sofie tok  også en del bilder. Underveis når Aurora åpnet gaver, fikk Sander feilmelding på sitt kamera. Han “guurgla” og leste bruksanvisninga(Bilde av han med den over) og etter mye latter og litt venting fikk han det til å virke igjen. Familien til Aurora kaller seg selv “stor familien”. Det er en fantastisk fin “stor familie”. 😉 Jeg ville egentlig bare vise dere noen bilder av dagen. Aurora du er F A N T A S T I S K ! og jeg er ubeskrivelig glad i både deg, Mira, Arve, Mariann og resten av “stor familien” din. 

Hva har du gjort i helgen? 

JennyEliassen♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg